Christian Martin is muzikant, componist en producent. In 1988 was hij de medeoprichter van uitgeverij en productiebedrijf Team For Action in Brussel. Hij is vandaag nog altijd actief als producent voor verschillende artiesten en als componist voor films, televisie en reclame. Ook treedt hij nog op als bassist van de Belgische band Sttellla. Sinds 2019 is hij voorzitter van PlayRight.
Alain Van Goethem is sinds 1988 aan de slag als acteur. Hij studeerde aan The Lee Strasberg Theatre Institute in Londen en Los Angeles. Daarnaast startte hij in april 2019 als internationale talent agent voor acteurs en richtte hij zijn eigen agentschap Lucky Star International Talent Agency op. Sinds 2017 is hij ondervoorzitter van PlayRight.
Christophe Van Vaerenbergh is sinds 2010 de managing director van PlayRight. Daarvoor was hij de directeur van het Belgisch Bureau voor Normalisatie. Tussen 2000 en 2006 adviseerde hij verschillende federale ministers over het beleid voor auteursrecht en naburige rechten. Als jurist specialiseerde hij zich in intellectuele eigendomsrechten en ICT-recht.
Eric Russon is cultuurjournalist en auteur. Hij begon zijn carrière bij Télé Bruxelles. In 2004 ging hij aan de slag bij RTBF, op Première, en vanaf 2006 presenteerde hij het programma Cinquante degrés nord op Arte Belgique. Vandaag werkt hij mee aan het programma Entrez sans Frapper van Jérôme Colin en levert hij bijdragen aan de krant L’Écho en het tijdschrift Moustique. Hij heeft twee toneelstukken geschreven en twee romans gepubliceerd: Crispations (Lamiroy, 2014) en Bissextile (Robert Laffont, 2018).
Patrick Printz is momenteel zelfstandige consultant in administratie en financiën bij management- en bookingbureau Zig Zag World. Tussen 1990 en 2018 was hij directeur bij Wallonie-Bruxelles Musique, daarvoor secretaris en penningmeester bij Conseil francophone de la Chanson (1995-2014) en directeur van Sowarex (1983-1989).
Valerie Dobbelaere is de oprichtster van Strike A Score, een creatief agentschap voor filmcomponisten dat enerzijds componisten uit de Benelux vertegenwoordigt en anderzijds screen composers, filmmuzieklabels en –evenementen promoot op Europees niveau. Voorheen coördineerde ze meer dan tien jaar de muziekprojecten en activiteiten voor de film(muziek)industrie op Film Fest Gent en de World Soundtrack Awards. Valerie werkte vijf jaar bij Post Bills, een pers- en communicatiebureau gespecialiseerd in PR voor film-, tv- en muziekprojecten, voordat ze haar eigen bureau oprichtte.
Jan Hautekiet is producer, radiomaker, muzikant en auteur. Hij was 40 jaar actief voor de openbare omroep VRT als producer, nethoofd en strategisch adviseur. Als muzikant heeft hij eveneens 40 jaar ervaring met sessiewerk voor binnen- en buitenlandse artiesten en projecten. Hij heeft diverse bestuursmandaten, onder andere bij Sabam.
Ilse Schooneknaep is al meer dan tien jaar aan het werk als freelanceproducer en -researcher in de audiovisuele sector. Ze stond in voor de productie van diverse documentairefilms en -series. Ze kiest bewust voor audiovisueel werk dat diep menselijke emoties en kwetsbaarheid brengt. Of het nu gaat om het doorgronden van de nuances van leven en dood, ouderdom of mensenrechten.
Gilke Vanuytsel werkt sinds 2010 als concertprogrammator, eerst bij STUK in Leuven en vanaf 2017 bij het Brusselse kunstencentrum Beursschouwburg. Zij heeft een grote affiniteit met de Brusselse popmuziekscene, met in het bijzonder de gevarieerde en diverse genres die het geluid van de underground weerklinken.
Lou Berghmans is cinematograaf en werkte mee aan onder andere Marina, Ben X en Salamander. Hij was co-voorzitter en lid van SBC (Society of Belgian Cinematographers) en bestuurslid van het VAF. Daarnaast is hij lid van 2punt8, een team van acht zelfstandige cameramensen. Tot 2012 was hij daarnaast manager bij Checkpoint Charlies voor onder andere The Scabs, Guy Swinnen en Stash.
Katia Mahieu is communicatiemanager in de muzieksector. Sinds 2017 is ze zelfstandig aan de slag voor haar communicatiebureau Kat’s Eyes, waarvoor ze muziekprojecten ondersteunt. Daarnaast heeft ze ook ervaring bij Sony opgedaan in marketing en bij IHECS in evenementcoördinator.
Eric Didden is al jarenlang als artiestenmanager aan het werk. Momenteel werkt hij bij Wasted Talent, na bijna twintig jaar bij Gentlemanagement. Hij was in 2010 de medeoprichter van muziekfestival Deep In The Woods.